vineri, 26 ianuarie 2018

amanda lear toute nud

                         https://www.dailymotion.com/video/xo6tw6                            

Și acolo mă întreb dacă mi-am pierdut mințile ... De ce fac un bilet pe Amanda Lear acolo? Voi explica, este foarte interesant. 
Întotdeauna, când navighez pe internet la nivel mondial și brusc am mai multă rețea, încerc să merg pe Google și să echilibrez o cerere, în cazul în care cererea trece, este că net funcționează. Deci, în general, cererea pe care o caut este "zumzet". Acolo. Și de ceva timp, de fiecare dată când căut "zumzet" pe Google, am ce-i afișat :Aici, și dintr-o dată, mi-am spus că mă duc să conduc unghia și că am și eu o galerie cu Amanda Lear dezbrăcată. Clasa nu? Mai multe fotografii pe "Citiți mai multe".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu