vineri, 26 ianuarie 2018

Shinohara Xing

 Shinohara Xing (japoneză: し の は ら あ san, 4 iunie 1991) este actrița AV din Japonia. Născut în prefectura Akita din Japonia. În 2010, debutul în industria de filme pentru adulți AV, LORI se confruntă și un corp destul de sexy, cu "sora națională" a spus. HMP a absolvit până la sfârșitul anului 2011, sa mutat la S1 în 2012.
 Ca un model nud 2010 Bejean " a debutat în gravură.
În luna decembrie a aceluiași an , debutul AV cu exclusiv hmp .
M-am mutat la S1 pe 7 ianuarie 2012 După aceea, el a continuat activitățile cum ar fi apărut la eveniment, dar pe Twitter 28th în același an, el tweeted pe twitter de pensionare. Imediat după tweet-ul pe 29 mai, contul Twitter a fost șters o dată, dar contul a revenit imediat după aceea. Postul care implică pensionarea a fost, de asemenea, șters. Îmi cer scuze fanilor pentru clarificarea faptului că am avut o problemă de contract mai târziu.
August 2012 M-am mutat la SODAce.
A interpretat debutul cântăreței la Milky Pop Generation ", o etichetă specială pentru actrița AV în 2012, iar printre ei, evaluarea capacității de cântece este ridicată.
Octombrie 2012 a plecat de la exclusiv, a anunțat că va funcționa ca un proiect independent.
15 noiembrie 2012 Am anunțat pensionarea mea ca actriță AV pentru că m-am căsătorit pe Twitter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu